Smaakonderzoek nader bekeken

Deze middag gaan we een smaakonderzoek echt ervaren en naar aanleiding van de uitkomst de diverse aspecten met elkaar te bespreken.

Het in kaart brengen van de samenhang tussen producteigenschappen en consumentenvoorkeuren is dikwijls niet eenvoudig. Ook het inschatten van de marktkansen van aangepaste en nieuwe producten. Het Centrum voor Smaakonderzoek heeft zich mede gespecialiseerd in het kaart brengen van de samenhang tussen producteigenschappen en consumentenvoorkeuren en doet dit al sinds 1990 voor diverse retailers en bedrijven.

AGENDA

15.30 – 15.40 Inleiding Meattech
16.40 – 16.15 Presentatie over smaak en consumentenonderzoek
16.15 – 16.45 Smaaktest (rookworst?)
17.00 – 17.30 Resultaten
17.30 – 18.00 Hoe verder ? Nieuwe ideeën voor consumententests t.a.v.
retailers
18.00 – 18.30 Meattech borrel.

Heb je belangstelling en wil je een bijeenkomst meemaken neem contact op via : info@meattech.nl